Cookies. Blijkbaar accepteert uw browser geen cookies. Opgelet, het blokkeren van bepaalde cookies verhindert het correct functioneren van de website. Meer informatie
  Welkom bij AXA
Sign In

Wat te doen als u onmiddellijk weer aan het werk gaat?

  1. Geef uw ongeval aan

    Doe zo snel mogelijk aangifte van uw arbeidsongeval bij uw werkgever (indien mogelijk, onmiddellijk na het ongeval).

  2. Volg uw dossier online

    Eens uw dossier geopend is, verstuurt AXA u een communicatie via brief zodat u uw dossier online kan opvolgen via MyAXA Accident@Work.

    Ik raadpleeg mijn dossier online
  3. Vul uw dossier online aan

    Eens uw dossier geopend is, is het mogelijk dat AXA aanvullende informatie vraagt. Vul uw dossier online aan via MyAXA Accident@Work. U kan hier ook de status van uw verstuurde documenten raadplegen en zien of deze goed ontvangen en reeds behandeld werden door AXA.

    Ik vervolledig mijn dossier online
  4. Verzamel uw kosten verbonden aan uw arbeidsongeval

    Eens uw dossier aanvaard is, dekt AXA de medische kosten verbonden aan uw arbeidsongeval: consultaties bij de huisarts, aankoop van geneesmiddelen, verplaatsingskosten voor een bezoek aan de raadsgeneesheer, … Om een terugbetaling te ontvangen, stuur ons een kopie van uw kosten en van de getuigschriften voor verstrekte hulp via MyAXA Accident@Work.

    Ik stuur mijn kosten naar AXA
  5. Raadpleeg de terugbetalingen

    Alle verstuurde kosten worden hernomen op MyAXA Accident@Work. Raadpleeg de rubriek ‘Mijn Betalingen’ om de status en de terugbetaling eenvoudig te volgen.

    Ik volg de status van mijn ontvangen betalingen

Hebt u hulp nodig of hebt u een specifieke vraag?

Wij zijn hier om u te helpen. Gebruik het contactformulier van het platform MyAXA Accident@Work.

Wat te doen als u tijdelijk moet stoppen met werken?

  1. Geef uw ongeval aan

    Doe zo snel mogelijk aangifte van uw arbeidsongeval bij uw werkgever (indien mogelijk, onmiddellijk na het ongeval).

  2. Volg uw dossier online

    Eens uw dossier geopend is, verstuurt AXA u een communicatie via brief zodat u uw dossier online kan opvolgen via MyAXA Accident@Work.

    Ik raadpleeg mijn dossier online
  3. Vul uw dossier online aan

    Eens uw dossier geopend is, is het mogelijk dat AXA aanvullende informatie vraagt. Vul uw dossier online aan via MyAXA Accident@Work. U kan hier ook de status van uw verstuurde documenten raadplegen en zien of deze goed ontvangen en reeds behandeld werden door AXA.

    Ik vervolledig mijn dossier online
  4. Verzamel uw kosten verbonden aan uw arbeidsongeval

    Eens uw dossier aanvaard is, dekt AXA de medische kosten verbonden aan uw arbeidsongeval: consultaties bij de huisarts, aankoop van geneesmiddelen, verplaatsingskosten voor een bezoek aan de raadsgeneesheer, … Om een terugbetaling te ontvangen, stuur ons een kopie van uw kosten en van de getuigschriften voor verstrekte hulp via MyAXA Accident@Work.

    Ik stuur mijn kosten naar AXA
  5. Raadpleeg de terugbetalingen en de salarisuitkeringen

    Alle verstuurde kosten en de salarisuitkeringen worden hernomen op MyAXA Accident@Work. Raadpleeg de rubriek ‘Mijn Betalingen’ om de status en het bedrag eenvoudig te volgen.

    Ik volg de status van mijn ontvangen betalingen

Hebt u hulp nodig of hebt u een specifieke vraag?

Wij zijn hier om u te helpen. Gebruik het contactformulier van het platform MyAXA Accident@Work.

Wat te doen als u gevolgen overhoudt aan uw ongeval?

  1. Geef uw ongeval aan

    Doe zo snel mogelijk aangifte van uw arbeidsongeval bij uw werkgever (indien mogelijk, onmiddellijk na het ongeval).

  2. Volg uw dossier online

    Eens uw dossier geopend is, verstuurt AXA u een communicatie via brief zodat u uw dossier online kan opvolgen via MyAXA Accident@Work.

    Ik raadpleeg mijn dossier online
  3. Vul uw dossier online aan

    Eens uw dossier geopend is, is het mogelijk dat AXA aanvullende informatie vraagt. Vul uw dossier online aan via MyAXA Accident@Work. U kan hier ook de status van uw verstuurde documenten raadplegen en zien of deze goed ontvangen en reeds behandeld werden door AXA.

    Ik vervolledig mijn dossier online
  4. Verzamel uw kosten verbonden aan uw arbeidsongeval

    Eens uw dossier aanvaard is, dekt AXA de medische kosten verbonden aan uw arbeidsongeval: consultaties bij de huisarts, aankoop van geneesmiddelen, verplaatsingskosten voor een bezoek aan de raadsgeneesheer, … Om een terugbetaling te ontvangen, stuur ons een kopie van uw kosten en van de getuigschriften voor verstrekte hulp via MyAXA Accident@Work.

    Ik stuur mijn kosten naar AXA
  5. Raadpleeg de terugbetalingen en de salarisuitkeringen

    Alle verstuurde kosten en de salarisuitkeringen worden hernomen op MyAXA Accident@Work. Raadpleeg de rubriek ‘Mijn Betalingen’ om de status en het bedrag eenvoudig te volgen.

    Ik volg de status van mijn ontvangen betalingen
  6. Afspraak bij de raadsgeneesheer om uw graad van ongeschiktheid te bepalen

    Indien uw letsels niet meer gunstig evolueren zal een raadsgeneesheer uw graad van ongeschiktheid bepalen. Hij zal AXA op de hoogte brengen van uw situatie, die dan op haar beurt de nodige stappen zal ondernemen om u een uitkering te laten genieten die overeenstemt met uw ongeschiktheid. Deze uitkering zal u levenslang worden uitbetaald, los van het feit of u het werk al dan niet herneemt.

Hebt u hulp nodig of hebt u een specifieke vraag?

Wij zijn hier om u te helpen. Gebruik het contactformulier van het platform MyAXA Accident@Work.

Een ongeval? Hulp nodig? AXA helpt je stap voor stap

  1. Bel AXA Assistance +32 (2) 550 05 55.
  2. Neem foto’s
  3. Doe de aangifte online of via jouw makelaar
  4. Volg jouw dossier op in MyAXA

Jouw makelaar helpt je graag verder

  • Vrijblijvend advies
  • Persoonlijk gesprek
  • Een offerte overhandigen

Altijd bij jou in de buurt

Untitled-2

Ontevreden?

Met eventuele klachten kan je terecht bij de dienst Customer Protection (Troonplein 1, 1000 Brussel of via ons contactformulier). Je ontvangt onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer waaronder jouw klacht is geregistreerd. Een beheerder wordt aan jou toegewezen en zorgt in alle neutraliteit voor je dossier.

Indien je niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing kan je je richten tot de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel (www.ombudsman.as).