Particulieren
Particulieren
Mobiliteit
woning
gezin
rechtsbijstand
gezondheid
PENSIOEN
Ondernemers & KMO’s
Ondernemers & KMO’s
uw activiteit
Aansprakelijkheid
Goederen & gebouw
Mobiliteit
Bescherming & Preventie
Uzelf
Uw werknemers
Grote ondernemingen
Grote ondernemingen
ONZE DIENSTEN
ONZE Expertise
ONZE AANPAK
De schadegevallen in verband met rechtsbijstand worden beheerd door Legal Village, een onafhankelijke verzekeraar gespecialiseerd in die materie.
De gerechtskosten en de erelonen van advocaten, experts, deurwaarders … zijn gedekt.
Legal Village Business is een apart contract. Er is geen enkele impact van andere verzekeringswaarborgen. Tegenstrijdige belangen tussen verzekeraars worden dus in alle onafhankelijkheid behandeld.
De waarborgen zijn meestal uitgebreider en bestrijken meer domeinen dan de rechtsbijstand die u als optie kunt nemen bij uw andere verzekeringen.
Een schadegeval en de discussies daarover brengen heel wat rompslomp en tijdverlies mee. Met Legal Village Business nemen wij de afwikkeling ervan voor onze rekening en kunt u zich concentreren op wat belangrijk is: uw onderneming.
Wij voorkomen reputatieschade en zorgen ervoor dat uw bedrijf bij aanvallen op het internet beschermd wordt (denk aan sociale media).
Vereist het conflict belangenverdediging door een advocaat, dan kunt u vrij uw advocaat kiezen.
Legal Village beschikt over 80 jaar expertise in rechtsbijstandverzekeringen. Naast de kostenvergoeding, krijgt u hulp en ondersteuning van onze specialisten, die uw dossier van nabij opvolgen.
U hebt binnen Legal Village Business de keuze tussen drie formules: Fix, Flex en Full.
Die zijn beschikbaar in de modules pro, retail en free.
Zo kiest u de formule die het beste aansluit bij uw verwachtingen en budget.
Heb je een klacht, vul dan het contactformulier van onze afdeling Customer Protection in. Je krijgt dan onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer van je klacht. En de naam van onze collega die, in alle neutraliteit, voor jouw dossier zorgt.
Vul het klachtformulier inOf stuur een brief naar Customer Protection - t.a.v. Wouter Panneel (met de vermelding ‘persoonlijk en vertrouwelijk’) - Troonplein 1 – 1000 Brussel.
Gaat u niet akkoord met de door ons voorgestelde oplossing?
Dan kan u terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel of op www.ombudsman.as
Copyright AXA 2021 ©