Ga naar de hoofdinhoud Ga naar het hoofdmenu Ga naar het hoofdmenu
Axa Verzekeringen, homepagina

Vanessa Hardy

  • Gehuwd en moeder van twee tieners, Alicia en Olivia, en van een schattige hond die luistert naar de naam Tokyo
  • Haar grootste succes: haar gezin
  • Opleiding: bachelor in management en economie

Vanessa heeft verschillende sectoren verkend voordat ze in de verzekeringswereld terechtkwam. Na een periode vol van veranderingen, vindt ze haar weg en bloeit ze open. Ze beseft ze dat ze haar energie haalt uit het contact met haar klanten. Daarom verlaat ze Belfius om een kans te grijpen als 'Client Manager' bij AON, om vervolgens de overstap naar AXA te maken als Account Manager. De innovatieve en internationale uitstraling van het bedrijf trekt haar aan.

"Ik voelde me hier direct opgenomen in de groep. Het was alsof ik niet van bedrijf ben veranderd."

7 vragen aan Vanessa

Waarom heb je voor AXA gekozen?

"Voor mij was het een terugkeer naar mijn roots, terug naar een verzekeraar, na mijn kennismaking met de makelaardij. Hier voel ik me thuis, met de overtuiging dat ik kan groeien in mijn functie en binnen de organisatie. Bovendien vind ik er een goede balans tussen werk en privé. AXA is een werkgever die de mens achter de werknemers erkent."

Noem een eigenschap die jou uniek maakt.

"Ik stel mensen heel snel op hun gemak. Zodra ze doorhebben wie ik ben, kunnen we een relatie opbouwen die gebaseerd is op vertrouwen en gelach, zoals in een familie."

Waar haal je deze energie vandaan?

"Uit de momenten die ik doorbreng met mijn dierbaren, vrienden en collega's. Het contact met anderen geeft me kracht."

Waarom de publieke sector?

"Vanwege de diversiteit: je ontmoet er verschillende soorten organisaties, van kleine tot zeer grote. We leren veel van elkaar, en dat maakt het werk heel verrijkend."

Vertel eens meer over de bijzondere relatie die je hebt met je klanten.

"Om een klant tevreden te stellen, moet je beschikbaar zijn en hem geruststellen als er problemen zijn. Hij moet weten dat we deze samen gaan oplossen, dat we er voor hem zijn en dat we altijd aan zijn zijde staan. Het is ook belangrijk voor mij dat we over meer praten dan alleen over verzekeringen. Vaak noemen klanten me bij de voornaam, en dat vind ik heel tof!"

Wat is je grootste passie?

"Tijd doorbrengen met mijn familie, samen herinneringen maken."

Wat denken de mensen rondom jou over jou?

"Dat wanneer het nodig is, ik altijd klaarsta om hen te helpen bij het vinden van een oplossing."