Particulieren
Particulieren
Mobiliteit
woning
gezin
rechtsbijstand
gezondheid
PENSIOEN
Ondernemers & KMO’s
Ondernemers & KMO’s
uw activiteit
Aansprakelijkheid
Goederen & gebouw
Mobiliteit
Bescherming & Preventie
Uzelf
Uw werknemers
Grote ondernemingen
Grote ondernemingen
ONZE DIENSTEN
ONZE Expertise
ONZE AANPAK
Publieke sector
Publieke sector
ONZE DIENSTEN
ONZE Expertise
ONZE AANPAK
Bij AXA hebben we alle knowhow, expertise en capaciteit in huis om een totaaloplossing te kunnen voorstellen op maat van uw bestuur.
Preventie
Ons team Safety Advice Services helpt u een risicobeheersplan te ontwikkelen
Bijstand
Het callcenter AXA Assistance regelt 24 uur per dag en 7 dagen in de week hulp aan de slachtoffers van een arbeidsongeval of een schadegeval met een voertuig
Beveiligde internettoepassingen
Dail Leven en Dail Arbeidsongevallen: zij laten u toe de groepsverzekeringen die u bij ons afsluit en arbeidsongevallen sneller en efficiënter online te beheren.
Deze beveiligde internettoepassing is verbonden aan onze arbeidsongevallenverzekering
Heb je een klacht, vul dan het contactformulier van onze afdeling Customer Protection in. Je krijgt dan onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer van je klacht. En de naam van onze collega die, in alle neutraliteit, voor jouw dossier zorgt.
Vul het klachtformulier inOf stuur een brief naar Customer Protection - t.a.v. Wouter Panneel (met de vermelding ‘persoonlijk en vertrouwelijk’) - Troonplein 1 – 1000 Brussel.
Ga je niet akkoord met de door ons voorgestelde oplossing?
Dan kan je terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel of op www.ombudsman.as
Copyright AXA 2021 ©