AXA gebruikt cookies om een vlotter bezoek aan de website mogelijk te maken. Akkoord Meer informatie
Cookies. Blijkbaar accepteert uw browser geen cookies. Opgelet, het blokkeren van bepaalde cookies verhindert het correct functioneren van de website. Meer informatie
  Welkom bij AXA
Sign In

onze expertise ten dienste van de klant

​Zoals de diensten van uw bestuur het resultaat zijn van uw knowhow, zo stellen wij onze expertise ter beschikking van onze klanten in elk stadium van het contract. 

  • Uw toegewezen salesmanager heeft een grondige kennis van de procedures en geplogenheden in overheidsopdrachten. Hij is dan ook uw vaste contactpersoon en de coördinator tussen u en onze verschillende afdelingen.
  • Uw contracten en schadegevallen worden opgevolgd door een vaste dossierbeheerder met ervaring.
  • Een goede kennis van het risico laat ons toe u te helpen bij het ontwikkelen van een risicobeheersplan. Wij beschikken daarom over een team van gespecialiseerde safety advisors op wie u als klant gratis een beroep kan doen voor de ontwikkeling van zo’n plan.
  • Voor samenhangende diensten doen we soms een beroep op partners binnen en buiten de AXA Groep.
  • Na een schadegeval of een ongeval hebben het slachtoffer en soms ook zijn familie en het bestuur snel hulp nodig. Daarom voorzien we in onze producten ook de toegang tot een callcenter (24 uur per dag en 7 dagen in de week beschikbaar) voor bijstand bij een arbeidsongeval of bijstand bij een schadegeval met een voertuig.
​​