Ga naar de hoofdinhoud
NL

Hearts in action

Onze bijdrage
aan een betere samenleving

Met het vrijwilligersprogramma AXA Hearts in Action moedigen we onze werknemers aan om hun specifieke competenties in te zetten voor een goed doel. Het programma is geen losstaand initiatief, maar zit al sinds 2000 stevig verankerd in onze kernfilosofie.

Aangezien we samen willen vooruitgaan door te beschermen wat belangrijk is, zien we het als onze verantwoordelijkheid om bij te dragen aan een sterkere en veiligere samenleving. Via AXA Hearts in Action willen we sociale uitsluiting tegengaan en risico’s opsporen en voorkomen.

Onze bijdrage
aan een betere samenleving

Met het vrijwilligersprogramma AXA Hearts in Action moedigen we onze werknemers aan om hun specifieke competenties in te zetten voor een goed doel. Het programma is geen losstaand initiatief, maar zit al sinds 2000 stevig verankerd in onze kernfilosofie.

Aangezien we samen willen vooruitgaan door te beschermen wat belangrijk is, zien we het als onze verantwoordelijkheid om bij te dragen aan een sterkere en veiligere samenleving. Via AXA Hearts in Action willen we sociale uitsluiting tegengaan en risico’s opsporen en voorkomen.

Medewerkers zetten zich belangeloos in

In ons vrijwilligersprogramma spelen mensen de hoofdrol: geëngageerde medewerkers die een deel van hun vrije tijd besteden aan mensen en thema’s die hen na aan het hart liggen. Ze zetten zich samen in voor een betere toekomst, delen hun kennis en ervaring, en helpen kwetsbare mensen. Pakweg de helft van onze medewerkers zet zich in voor het goede doel, wat een zeer duidelijke impact heeft op hun motivatie en persoonlijke ontwikkeling. En daar zijn we heel trots op!

Ons engagement in cijfers

In 2020 hebben onze vrijwilligers 10 050 uren bijeen gewerkt en € 19 309 ingezameld ten voordele van onze duurzame partners: Stichting tegen Kanker, GoodPlanet, Oscare, de Belgische Cardiologische Liga, ToekomstATELIER del Avenir en Special Olympics.

Duurzaamheid is de kern van onze visie

Het is de drijvende kracht achter ons merk, onze klanttevredenheid
en de betrokkenheid van onze medewerkers.