Ga naar de hoofdinhoud

Grote schade, kleine problemen, verhuizingen, verbouwingen…

some icon

Geen paniek, wij zijn er om je te helpen!

Wanneer je woning schade ondervindt, kan dat tot heel wat stress en zorgen leiden. In deze moeilijke momenten zijn wij er om je het leven gemakkelijker te maken dankzij de vele diensten in je Woonverzekering van AXA. En dankzij de online intekening, ontvang je jouw contract onmiddellijk en ben je de volgende dag al verzekerd.

some icon

AXA, steeds tot je dienst

De Woonverzekering van AXA biedt je ook heel wat diensten die je leven gemakkelijker maken

AXA ASSISTANCE 24/7

Is je woning onbewoonbaar geworden na een schade die door je Woonverzekering wordt gedekt? We blijven 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 beschikbaar om je te helpen. Bel AXA Assistance op het noodnummer 02 550 05 55 en onze teams reageren zo snel mogelijk om jou en jouw gezin op te vangen, je huis veilig te stellen, en je goederen te bewaren.

Met AXA Assistance 24/7 reageren wij zo snel mogelijk om je te voorzien van:

  • Voorlopige huisvesting
  • Opvang van je kinderen jonger dan 16 jaar en afhankelijke personen
  • Onderdak voor je huisdieren
  • Psychologische ondersteuning
  • Een financieel voorschot om de eerste kosten te dekken

Na een schade gedekt door je AXA Woonverzekering, komen wij snel tussen om je woning tijdelijk veilig te stellen in geval van risico op verergering van de schade: beschadigd dak, uitgerukte ramkozijnen, gebroken ruiten, kapotte toegangsdeur, enz.

Na een schade gedekt door je Woonverzekering worden je bezittingen opgeslagen en indien nodig beschermd. Wij zorgen ook voor de verhuisfirma en de opslagplaats.

ANDERE DIENSTEN

De tool geeft snelle informatie over de dekking van je brandverzekering, de stappen die je moet volgen en de documenten die je moet voorbereiden. Afhankelijk van je schade kun je kiezen uit 3 vergoedingswijzen:

  1. Onmiddellijke regeling zonder bestek: als je het werk zelf wilt doen.
  2. Regeling op basis van een bestek/factuur: als je het werk laat uitvoeren door een professional.
  3. Home Repair : wij coördineren en betalen het werk, dus je betaalt niets vooraf!

Sowieso kun je de voortgang van je aanvraag 24/7 online volgen en word je altijd vergezeld door je makelaar.

Niet helemaal zeker? Geen probleem. Stuur je schadeaangifte naar je makelaar, hij zal ze dan nakijken en aan ons bezorgen!

In functie van de ernst van het schadegeval kan de expert je voorstellen om de beoordeling vanop afstand te doen. In dit geval toon je de schade - wanneer het jou best uitkomt - met je smartphone of tablet.

In geval van schade veroorzaakt door een water- of olielek of door een elektrisch incident betalen wij, binnen de grenzen van je contract, de kosten voor het opzoeken en vervangen of herstellen van het schadeveroorzakende element.

Wij komen ook tussen in geval van waardeverlies van het gebouw als gevolg van het zoeken naar en vervangen of herstellen van het element dat het verlies veroorzaakt. Het maximaal gedekte bedrag voor de herstelling en het maximaal gedekte bedrag in geval van waardeverlies van het gebouw hangen af van de afgesloten formule voor je Woonverzekering.

Bezoek ons onlineplatform AXA Homecare om tot 3 offertes aan te vragen bij betrouwbare vakmensen. Onze gespecialiseerde dienstverleners zijn zorgvuldig geselecteerd om je een professionele, snelle en op maat gemaakte service te bieden.
EXTRA DIENSTEN VOOR (MEDE)HUURDERS

Zo kan je het snel doorsturen naar je verhuurder om je huurcontract af te sluiten.

ATTEST AANVRAGEN

Je kan het document eenvoudig invullen, opslaan en delen met je medehuurders via onze onlinetoepassing.

Goed om te weten:
Ben je, bovenop je Huurdersaansprakelijkheid, bij ons verzekerd voor je inboedel? Dan kan je gratis onze uitbreiding ‘Move’ genieten. Het enige wat je moet doen, is je makelaar je nieuwe adres doorgeven voor de verhuisdatum.

Je geniet dus onder meer van bemiddeling bij een geschil tussen medebewoners of met je verhuurder.

Geïnteresseerd in onze diensten?

Stel je verzekering op maat samen via onze onlinetool: ontdek de prijs van de verzekering die het best bij je past, zonder enige verplichting.

Bereken je prijs
some icon

Nog meer diensten om te ontdekken

Mobiliteit, gezondheid, familie, rechtsbijstand en nog veel meer: AXA biedt heel wat diensten die rekening houden met je wensen, de gezondheid van jou en je gezin vooropstellen of je ondersteunen in je activiteit.

In je MyAXA klantenzone kan je op elk moment onder meer je contracten raadplegen, schade aangeven en opvolgen of je gespaarde kapitaal of beleggingen bekijken. Al onze diensten zijn voortaan beschikbaar via een praktisch en intuïtief platform!

ONTDEK AL ONZE DIENSTEN