PROMO
Vervolledig je dekking
Bovenop Eerste hulp bij een ongeval, inbegrepen in je BA-Auto en die je beschermt bij kleine of grote problemen in België, biedt de betalende optie Omni-Assistance je bescherming bij een panne in België én in het buitenland. Voor je bestelwagen maar ook voor je gezin en zelfs voor je woning
De optie Car Travel XL, aangeboden gedurende 1 jaar!
Wat bedoelen we met een bestelwagen ‘voor privégebruik’?
Dit betekent dat je jouw bestelwagen enkel en alleen gebruikt voor woon-werkverkeer (waarbij je dus naar je vaste werkplaats rijdt) en natuurlijk ook voor gewone privéverplaatsingen. Gebruik je diezelfde bestelwagen ook voor je werk (je bent bijvoorbeeld bloemist en levert aan huis met je bestelwagen), dan gaat het om professioneel gebruik en neem je best contact op met je makelaar.
Ben ik verplicht om voor mijn bestelwagen, die ik enkel privé gebruik, een autoverzekering te nemen?
Wat is het verschil tussen Eerste hulp en Omni-Assistance?
Ik verander van voertuig (personen- of bestelwagen). Wat met mijn huidige verzekering?
Contacteer je makelaar. Hij zal het nodige doen om je contract aan te passen.
Vermits je verzekeringspremie onder andere gebaseerd is op specifieke kenmerken van je voertuig, zal dus ook je premie wellicht wijzigen. Ga je niet akkoord met deze premiewijziging of voorwaarden van je verzekeraar, dan heb je het recht om van verzekeringsmaatschappij te veranderen. Je kan je contract dan opzeggen binnen de maand nadat wij je de nieuwe premies en voorwaarden meedeelden.
Ik leen mijn bestelwagen uit aan een kennis of familielid. Ben ik nog steeds verzekerd?
Elke dekking heeft zijn beperkingen, vergoedingsplafonds, vrijstellingen en uitsluitingen.
De belangrijkste voorbeelden voor dit verzekeringsproduct:
Alle details kan je terugvinden in de Algemene Voorwaarden en productfiche.
Lees deze zeker na vóór de ondertekening van je contract.
Comfort Auto werd ontwikkeld door AXA Belgium, Belgische verzekeringsmaatschappij. Dit product is onderworpen aan het Belgisch recht en heeft een duurtijd van 1 jaar met een mogelijkheid tot stilzwijgende verlenging.
Hierbij ook de segmentatiecriteria.
Breng ons, bij voorkeur, op de hoogte via het online klachtformulier van Customer Protection.
Je krijgt dan onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer van je klacht. En de naam van onze collega die, in alle neutraliteit,