Uw arbeidsongevallendossier beheren was nog nooit zo eenvoudig,
Worden uw medische kosten niet gedekt door de verzekering arbeidsongevallen van AXA? Hebt u een gezondheidsverzekering bij AXA? Ga dan zeker een kijkje nemen op de pagina Gezondheidsverzekering om de terugbetalingsmodaliteiten te ontdekken.
Bent u het slachtoffer van een arbeidsongeval of arbeidswegongeval, maar kan u wel blijven werken? Ontdek de verschillende stappen om uw ongeval aan te geven, uw dossier op te volgen en een terugbetaling van uw kosten aan te vragen.
MEER WETENBent u het slachtoffer van een arbeidsongeval of arbeidswegongeval, en moet u tijdelijk stoppen met werken? Ontdek de verschillende stappen om uw ongeval aan te geven, uw dossier op te volgen, een terugbetaling van uw kosten aan te vragen en eventuele salarisuitkeringen te genieten.
MEER WETENBent u het slachtoffer van een arbeidsongeval of arbeidswegongeval, en houdt u gevolgen over aan uw ongeval? Ontdek de verschillende stappen om uw ongeval aan te geven, uw dossier op te volgen, een terugbetaling van uw kosten aan te vragen en salarisuitkeringen te genieten.
MEER WETENHet platform MyAXA Accident@Work is intuïtief, eenvoudig in gebruik en overal en op elk moment toegankelijk. Het helpt u om uw dossiers te raadplegen, documenten en kosten te versturen en uw terugbetalingen en/of salarisuitkeringen op te volgen. Uw gezondheid is belangrijk voor ons. Eenvoudig, snel en efficiënt: dankzij MyAXA Accident@Work focust u zich op wat echt telt, uw herstel.
Meer weten over MyAXA Accident@Work? Ontdek hieronder onze video.
*Bent u niet het slachtoffer van een aangegeven arbeidsongeval, dan kan u zich niet aanmelden.
Wij zijn hier om u te helpen. Gebruik het contactformulier van het platform MyAXA Accident@Work.
Bent u een werkgever en wilt u graag een verzekering arbeidsongevallen onderschrijven voor uw medewerkers?
Ontdek onze oplossingen op het vlak van arbeidsongevallen:
Breng ons, bij voorkeur, op de hoogte via het online klachtformulier van Customer Protection.
Je krijgt dan onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer van je klacht. En de naam van onze collega die, in alle neutraliteit,