We bieden je fietsbijstand
Onze Familiale verzekering dekt je hele gezin (en dus ook je huisdieren) tegen schade die jullie onopzettelijk veroorzaken aan anderen.
Thuis en overal ter wereld.
Ben ik verplicht een Familiale verzekering te nemen?
Nee maar toch raden wij je sterk aan er eentje te nemen. Stel dat je met je fiets een voetganger raakt die ongelukkig ten val komt en in het ziekenhuis moet worden opgenomen. Een banaal ongelukje kan soms rampzalig uitdraaien. En dan kan je maar beter verzekerd zijn voor de (soms grote) financiële gevolgen.
Wat is het verschil tussen een Familiale verzekering, een Ongevallenverzekering privéleven en een Hospitalisatieverzekering?
Mijn hond beet in het been van een voorbijrijdende fietser?
Jouw hond is jouw verantwoordelijkheid en dus moet de fietser vergoed worden. Gelukkig dekt onze Familiale ook de schade die jouw huisdier veroorzaakt aan anderen.
Voor welke bedragen ben ik verzekerd?
Max. vergoeding (per schadegeval) | Eigen risico | ||
---|---|---|---|
Basisformule | |||
lichamelijke schade | 26.478.620 euro* | 0 euro | |
materiële schade | 5.295.724 euro* | 264,76 euro* | |
Premium | |||
BOB-waarborg | 25.000 euro | 500 euro niet geïndexeerd | |
andere premiumwaarborgen | 50.000 euro | 264,76 euro* | |
Rechtsbijstand | |||
basisdekkingen | 25.000 euro | 350 euro* (tussenkomstdrempel) | |
insolventie van derden | 12.500 euro | 250 euro* | |
Burgerlijke Aansprakelijkheid eigendom paard | |||
idem basisformule | 264,76 euro* |
* Deze bedragen zijn berekend op basis van index 255,56 van september 2020 (basis 100 = 1981).
Elke waarborg heeft zijn beperkingen, tegemoetkomingsdrempels, vrijstellingen en/of uitsluitingen.
De belangrijkste uitsluitingen voor onze Familiale verzekering zijn:
Alle details kan je terugvinden in de Algemene Voorwaarden en in de productfiche.
Lees deze zeker na vóór de ondertekening van je contract.
Comfort Thuis Flex - BA Privéleven werd ontwikkeld door AXA Belgium, Belgische verzekeringsmaatschappij. Dit product is onderworpen aan het Belgisch recht en heeft een duurtijd van 1 jaar met een mogelijkheid tot stilzwijgende verlenging.
Hierbij ook de segmentatiecriteria.
Breng ons, bij voorkeur, op de hoogte via het online klachtformulier van Customer Protection.
Je krijgt dan onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer van je klacht. En de naam van onze collega die, in alle neutraliteit,