AXA gebruikt cookies om een vlotter bezoek aan de website mogelijk te maken. Akkoord Meer informatie
Cookies. Blijkbaar accepteert uw browser geen cookies. Opgelet, het blokkeren van bepaalde cookies verhindert het correct functioneren van de website. Meer informatie
  Welkom bij AXA
Sign In

Online een dokter raadplegen

Uw kind is ziek en u wilt zo snel mogelijk naar de dokter? U voelt zich zelf niet goed, maar u moet te lang wachten op een afspraak bij uw dokter? Dankzij Doctors Online by AXA hoeft u niet langer de deur uit voor een medisch advies!

Ga na of de dienst is inbegrepen in uw hospitalisatieverzekering van AXA door u aan te melden bij het platform MyAXA Healthcare.

Gratis

Als deze dienst is inbegrepen in uw package hospitalisatieverzekering!

Eenvoudig en snel

U hoeft niet langer de deur uit voor een medisch advies!

Flexibel

Raadpleeg een dokter in België of in het buitenland, 7 dagen op 7, 24 uur op 24.

Hoe werkt Doctors Online by AXA?

  1. Bel ons contactcenter op het nummer 02 550 49 70

  2. Een verpleegkundige zal u enkele vragen stellen en een medische consultatie inplannen binnen de 30 minuten of op een tijdstip naar keuze

  3. U ontvangt een bevestiging van uw afspraak via sms of e-mail met uw persoonlijke toegangscode en de link naar het platform Doctors Online by AXA

  4. Verbind u met het platform via de camera van uw pc, tablet of smartphone en een internetverbinding

  5. Een dokter zal u opbellen op het gekozen tijdstip om de consultatie via videoconferentie van start te laten gaan.

Weet dat de medische consultatie niet wordt opgenomen en dat alle medische gegevens die tijdens uw videoconferentie worden doorgegeven, onder het beroepsgeheim vallen. Ze worden niet gedeeld met AXA of met uw werkgever.

Een ongeval? Hulp nodig? AXA helpt je stap voor stap

  1. Bel AXA Assistance +32 (2) 550 05 55.
  2. Neem foto’s
  3. Doe de aangifte online of via jouw makelaar
  4. Volg jouw dossier op in MyAXA

Jouw makelaar helpt je graag verder

  • Vrijblijvend advies
  • Persoonlijk gesprek
  • Een offerte overhandigen

Altijd bij jou in de buurt

Untitled-2

Ontevreden?

Met eventuele klachten kan je terecht bij de dienst Customer Protection (Troonplein 1, 1000 Brussel of via ons contactformulier). Je ontvangt onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer waaronder jouw klacht is geregistreerd. Een beheerder wordt aan jou toegewezen en zorgt in alle neutraliteit voor je dossier.

Indien je niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing kan je je richten tot de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel (www.ombudsman.as).