Ga naar de hoofdinhoud

Je online services

Kijk na waarvoor je verzekerd bent, vind je documenten terug, geef je schade aan en volg je dossier op.

Aangifte
Opvolging van je aangiftes
MYAXA HEALTHCARE MYAXA HEALTHCARE

Medische kosten

ACCIDENT@WORK ACCIDENT@WORK

Arbeidsongeval

AXA HOMECARE AXA HOMECARE

Klusjes & herstellingen

Legal VIllage Legal VIllage

Juridische hulp

MyAXA Healthcare MyAXA Healthcare

MyAXA Fidelity Gezondheid

Je makelaar staat altijd aan je zijde 

Je makelaar staat altijd aan je zijde

  • Met vrijblijvend en persoonlijk advies
  • Opmaken van een offerte
  • Hulp met kennis van zaken
  • Ook bij jou in de buurt
Vind je makelaar

Vragen?

Meld je aan in je klantenzone, rubriek ‘Profiel & voorkeuren’ en stel je voorkeuren in:

  • Ofwel voor al je administratieve communicaties, ofwel per verzekering
  • Voor notificaties per e-mail/sms
  • Voor je betalingen via Zoomit

Als jij technische problemen hebt tijdens het registreren of aanmelden in je MyAXA klantenzone, Contacteer ons van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 17u via

Voor vragen over je verzekeringen kan je altijd terecht bij je makelaar en op de contactpagina.

Om privacyredenen, dien je je in je MyAXA klantenzone aan te melden voor de services die je persoonlijke gegevens weergeven (zoals contracten, documenten…).

Surf naar “Doe je aangite” op www.axa.be.

  1. Je uploadt meteen alle bewijsstukken

    Aanrijdingsformulier, foto’s van de schade, je eventuele pv, … Je laadt ze allemaal op. Onnodig om ze nog op te sturen.

  2. Je aanrijdingsformulier wordt onmiddellijk ingelezen

    Meerdere zones van je online aangifte zijn dus reeds ingevuld.

  3. Onmiddellijke feedback (in realtime)

    Je komt te weten: hoeveel je eventuele vrijstelling bedraagt, in de mate van het mogelijke, of je schadegeval wel/niet gedekt is. Kan dit niet, bijvoorbeeld omdat je schadedossier te complex is? Dan wordt dit door onze beheerders met voorrang behandeld.

  4. Je regelt meteen de herstelling

    Is je schade gedekt?

    Kies bij voorkeur een door AXA geconventioneerde garage, want daar geniet je voordelen:

    • Een vervangwagen, ongeacht of je in fout bent of niet
    • Het derdebetalerssysteem (je schiet het geld van de herstelling niet voor) als je geen schuld treft of gedekt bent door een omnium
    • Vermindering van het eigen risico OF premievermindering naargelang de voorwaarden van je contract
    • Een versnelde expertise, een levenslange garantie op de herstellingen en een gratis basischeck-up en poetsbeurt

    Is je schade niet gedekt?

    Hebt u net een ongeval gehad en is de schade eerder beperkt? Dan is Fixico de geknipte oplossing, zowel voor uw auto als bestelwagen! Op dit digitale platform kan je de beste prijzen van de garages in uw buurt vergelijken en, indien u dat wenst, daar uw herstellingen laten uitvoeren.

  5. Je makelaar is altijd op de hoogte

    Je makelaar krijgt altijd een kopie van je online aangifte. Je bent begonnen in de tool maar hebt twijfels? Dan kan je de online aangifte naar je makelaar doorsturen zodat hij deze kan afwerken. Je werkt niet graag met zo’n tool? Dan neem je gewoon contact op met je makelaar die je graag zal helpen. Aan jou de keuze. Ook voor ernstige schadegevallen, bijvoorbeeld met gekwetsten, verwijzen we je graag door naar je makelaar voor een persoonlijke begeleiding.

Eenvoudig te downloaden in de tool: foto’s van de schade of je eventuele pv.

En uploadt meteen je aanrijdingsformulier, foto’s en eventueel PV in de rubriek ‘Aangifte’

Heb je schade aan je motor of bestelwagen?

Doe je aangifte:

  • Op papier? Bezorg je aanrijdingsformulier aan je makelaar
  • Liever online? Ga naar de rubriek “Doe je aangifte” en klik op “Geef je schade auto aan”. Of afspraak in de klantenzone van je makelaar

Heb je schade aan je fiets, e-step & Co?

Je makelaar helpt je graag verder.