Ga naar de hoofdinhoud

AXA driveXperience 

  • Jonge bestuurder? Je rijgedrag bepaalt wat je betaalt
  • Optimaliseer je rijstijl met onze eenvoudige en gebruiksvriendelijke app
  • Breek je eigen records en ga de strijd aan met andere gebruikers
  • Je geniet 2 taxicheques en een voorkeurtarief voor een rijstage

Veilig rijden was nog nooit zo interessant!

Jonge bestuurder? Wij vertrouwen je.
Bij het afsluiten van de optie AXA driveXperience ontvang je meteen 20 % korting op je premie BA of BA + (Mini-)Omnium(24+). Afhankelijk van je behaalde rijscore kan je korting oplopen tot 50 %.

Wat onze app voor jou in petto heeft

Hoe werkt het?

  1. Je sluit bij ons een Autoverzekering af

    Sluit je Autoverzekering met de optie AXA driveXperience af bij je makelaar.

  2. Download de AXA DriveCoach-app

    Download de app op je smartphone en creëer een account.

  3. Rijgedrag

    Rij zoals gewoonlijk en leg je gsm in de buurt.
    Je smartphone herkent automatisch wanneer een ritje begint en registreert je rijgegevens.

  4. Feedback

    Per rit krijg je een score. Aan de hand van gepersonaliseerde tips en uitdagingen moedigen wij je aan om je rijstijl te verbeteren. Alle ritjes samen leveren een globale score op.

  5. Correcte rijstijl

    1ste eventuele terugbetaling na 6 maanden en een premiekorting tot 50% voor de volgende jaren.

ACTIE

Veilig rijden en cadeaubonnen verzamelen: we’ve got you!

Veilig rijden en cadeaubonnen verzamelen: we’ve got you!

Ben jij een jonge bestuurder met de optie AXA driveXperience in je Autocontract?

Neem van 10/08/2021 tot en met 31/12/2021 deel aan onze in-app-actie waarbij je ‘euro’s’ kan verzamelen. Deze kan je nadien omzetten in cadeaubonnen van je favoriete, deelnemende shops. Voor meer info, check ons reglement in de AXA DriveCoach-app.

PROMO

Auto

Kortingen

De verschillende individuele scores leveren je een globale score op, uitgedrukt in een cijfer op 100. In functie van je globale score heb je recht op een korting van 20 tot 50% op je premie BA of BA + (Mini)-Omnium(24+).

De verschillende individuele scores leveren je een globale score op, uitgedrukt in een cijfer op 100. In functie van je globale score heb je recht op een korting van 20 tot 50% op je premie BA of BA + (Mini)-Omnium(24+).

Je makelaar staat altijd aan je zijde

  • Met vrijblijvend en persoonlijk advies
  • Het geven van een offerte
  • Hulp bij schade
  • Ook bij jou in de buurt
Contacteer me
Je makelaar staat altijd aan je zijde 

Nog vragen?

Via ‘machine learning’ herkent de app al na enkele ritten jouw unieke rijstijl. Ritten als passagier of via het openbaar vervoer, zullen opgemerkt worden en als dusdanig gelabeld worden en niet meetellen in je rijscore. Het is altijd mogelijk om een eventueel fout gelabelde rit manueel aan te passen in de app. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat je telkens je minder goede ritten herlabelt - er zijn controles om valsspelen tegen te gaan.

Bij een ongeval is het risico groot dat dit een impact heeft op de score van het traject in kwestie (als je bijvoorbeeld bruusk remt). Zo’n alleenstaand ongeval heeft echter geen impact op je globale score, voor zover je de rest van de tijd voorzichtig rijdt. Je blijft nog steeds genieten van je verdiende korting op je volgende premie(s) in functie van je rijscore.

De app vereist een actieve internetverbinding (data of wifi) om nieuwe ritten te verwerken en te scoren. Je hebt géén actieve internetverbinding nodig om je rit te registreren of de resultaten van eerdere ritten te bekijken. Als je geen gebruik wilt maken van je data, kun je de optie ‘enkel uploaden in geval van WiFi’ inschakelen in je Instellingen.

Zoals bij elke smartphone-app, maakt AXA DriveCoach gebruik van je batterij. Het effect op de batterij is minimaal, maar kan licht variëren op basis van het model en de leeftijd van je smartphone.

Je rijgegevens worden gebruikt voor de berekening van de score en dus voor de berekening van je eventuele premiekorting, schadebeheer, de opsporing van fraude en het creëren van statistieken of onderzoek met betrekking tot ongevallen. De gegevens die verzameld worden door de AXA DriveCoach applicatie worden bewaard gedurende 18 maanden, te tellen vanaf het moment dat ze verzameld werden. Hierna zullen de gegevens geanonimiseerd worden.

We verkopen je persoonsgegevens nooit door aan andere ondernemingen.

AXA van zijn kant kan je gegevens gebruiken voor haar commerciële doeleinden. Evenwel worden je specifieke driveXperience-data (gps, …) uitsluitend gebruikt voor de uitvoering van het contract, en dus niet voor commerciële doeleinden.

Alle informatie met betrekking tot je rechten omtrent het gebruik van je persoonsgegevens, onder meer je recht om je te verzetten tegen het gebruik van je gegevens voor commerciële doeleinden, kan je terugvinden op axa.be.

Bij ons zit je goed

DECAVI 2021

Comfort Auto wint een Decavi-trofee in de categorie  ‘Mijn mobiliteit - Auto verzekering (BA en Omnium)’.

Een verwittigd klant is er twee waard

Lees dus zeker wat je moet weten voor je bij ons een Autoverzekering afsluit.

Elke dekking heeft zijn beperkingen, vergoedingsplafonds, vrijstellingen en uitsluitingen.
De belangrijkste voorbeelden voor dit verzekeringsproduct:

  • voor de waarborg Burgerlijke Aansprakelijkheid (BA):
    • de lichamelijke letsels van de aansprakelijke bestuurder.
      Die worden gedekt door de Veiligheid van de bestuurder (optie).
    • de eigen schade aan het verzekerde voertuig.
      Dit valt onder de Omniumverzekering (optie).
  • voor de waarborg materiële schade: de schade door een gebrek aan onderhoud van het voertuig, …
  • voor de waarborg Rechtsbijstand: de boetes als gevolg van een overtreding, …
  • in de meeste waarborgen: schade voortvloeiend uit een opzettelijke daad gepleegd door verzekerde, een zware fout van de verzekerde (zoals dronkenschap of weddenschap), …

Alle details kan je terugvinden in de Algemene Voorwaarden en productfiche.
Lees deze zeker na vóór de ondertekening van je contract.

Comfort Auto werd ontwikkeld door AXA Belgium, Belgische verzekeringsmaatschappij. Dit product is onderworpen aan het Belgisch recht en heeft een duurtijd van 1 jaar met een mogelijkheid tot stilzwijgende verlenging.

Hierbij ook de segmentatiecriteria.

Niet helemaal tevreden?

Samen op zoek naar een oplossing

NEEM CONTACT OP

Heb je een klacht, vul dan het contactformulier van onze afdeling Customer Protection in. Je krijgt dan onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer van je klacht. En de naam van onze collega die, in alle neutraliteit, voor jouw dossier zorgt.

Vul het klachtformulier in

Of stuur een brief naar Customer Protection - t.a.v. Wouter Panneel (met de vermelding ‘persoonlijk en vertrouwelijk’) - Troonplein 1 – 1000 Brussel.


Ga je niet akkoord met de door ons voorgestelde oplossing?
Dan kan je terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel of op www.ombudsman.as