AXA gebruikt cookies om een vlotter bezoek aan de website mogelijk te maken. Akkoord Meer informatie
Cookies. Blijkbaar accepteert uw browser geen cookies. Opgelet, het blokkeren van bepaalde cookies verhindert het correct functioneren van de website. Meer informatie
  Welkom bij AXA
Sign In

Online een dokter raadplegen

In onze gemeenschappelijke strijd tegen het coronavirus, stellen we onze online medische consultatiedienst* gratis ter beschikking. Ongeacht of u klant bent bij AXA, kan u 7 dagen per week, van 9u tot 18u, online een dokter raadplegen. En dit zowel in België als in het buitenland.

Hebt u een hospitalisatieverzekering bij AXA?
Dan kan u terecht op MyAXA Healthcare om na te gaan welke diensten u geniet.

Hoe werkt Doctors Online?

  1. Bel 02 550 48 08 om een afspraak vast te leggen voor een videoconsultatie

  2. U ontvangt een bevestiging van de afspraak per sms of e-mail, met een link en unieke toegangscode om door te gaan naar de virtuele wachtkamer.

  3. Op het uur van de afspraak, zal de dokter de videoconsultatie opstarten. U heeft dus een computer, laptop, tablet of smartphone nodig, voorzien van een internetverbinding en camera.

Weet dat de medische consultatie niet wordt opgenomen en dat alle medische gegevens die tijdens uw videoconferentie worden doorgegeven, onder het beroepsgeheim vallen.

*De dienst is specifiek bedoeld voor wie zich ziek voelt en een vermoeden heeft besmet te zijn met het coronavirus. Het is niet mogelijk om via deze dienst een medisch attest voor arbeidsongeschiktheid te bekomen. Met Doctors Online willen we vooral een eerste medisch advies geven en informeren over de te nemen maatregelen volgens de toestand van de patiënt.

Een ongeval? Hulp nodig? AXA helpt je stap voor stap

  1. Bel AXA Assistance +32 (2) 550 05 55.
  2. Neem foto’s
  3. Doe de aangifte online of via jouw makelaar
  4. Volg jouw dossier op in MyAXA

Jouw makelaar helpt je graag verder

  • Vrijblijvend advies
  • Persoonlijk gesprek
  • Een offerte overhandigen

Altijd bij jou in de buurt

Untitled-2

Ontevreden?

Met eventuele klachten kan je terecht bij de dienst Customer Protection (Troonplein 1, 1000 Brussel of via ons contactformulier). Je ontvangt onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer waaronder jouw klacht is geregistreerd. Een beheerder wordt aan jou toegewezen en zorgt in alle neutraliteit voor je dossier.

Indien je niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing kan je je richten tot de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel (www.ombudsman.as).

​​​​​