Cookies. Blijkbaar accepteert uw browser geen cookies. Opgelet, het blokkeren van bepaalde cookies verhindert het correct functioneren van de website. Meer informatie
  Welkom bij AXA
Sign In
Glasbreuk?

Geen aangifte nodig!

Neem onmiddellijk contact op met CarGlass of Autoglass Clinic, zij zorgen voor alles.

Heeft u of één van uw werknemers een ongeval?
Geef uw schade aan
Eén tool voor alle stappen
Blijf mobiel en maak gebruik van onze tool die u begeleidt van A tot Z. ​Voor uw aangifte maar ook voor de herstelling van uw voertuig én de opvolging van uw dossier.​
De tool is beschikbaar voor alle voertuigen, zowel privé als professioneel, verzekerd bij AXA.
Voor een ongeval met uw motor of vrachtwagen kunnen we u geen antwoord online geven.
Uw dossier wordt dan prioritair behandeld door onze beheerders.
  1. De aangifte doen
    Upload het aangifteformulier en vul de ontbrekende gegevens in. Het dossier wordt onmiddellijk geopend en in de meeste gevallen krijgt u online antwoord of de schade vergoed wordt.
  2. Laat de schade herstellen
    Kies een garage, een eventueel vervangingsvoertuig of de service pick-up & delivery.
  3. Het dossier opvolgen
    U ontvangt een e-mail met een link naar het online dossier.
Uw makelaar staat u bij en is altijd, ook bij de online aangifte, op de hoogte van uw schadedossier. Heeft u twijfels of vragen? U kan steeds bij haar/hem terecht voor hulp bij uw aangifte.

1. Online aangifte

Upload uw aanrijdingsformulier

Slimme herkenning van uw gegevens

Onmiddellijke feedback (in realtime)

Uw makelaar is altijd op de hoogte

2. Laat de schade herstellen

Maak gebruik van onze bijkomende diensten voor de herstelling van uw auto of bestelwagen en ontvang een vervangingsvoertuig:

Kies een (geconventioneerde) garage

Kies voor een vervangingsvoertuig of de pick-up & delivery

3. Uw dossier opvolgen

Na uw aangifte krijgt u van ons, via mail, een link waarmee u toegang krijgt tot uw dossier zodat u online de stand van zaken kan opvolgen

Een panne? En heeft u de dekking wegenhulp (of Omni Assistance)?
Voor alle auto’s, bestelwagens, moto’s, zowel privé als professioneel, uitgezonderd vrachtwagens* en speciale voertuigen.

* Voor vrachtwagens > 3,5 t (in het kader van de verzekering voor vrachtwagens: GTI), kan u voor dringende bijstand telefoneren naar: +32 (2) 552 5330.
Vraag een takelwagen!
Maak dan gebruik van deze online tool om een takelwagen te bestellen zodat het voertuig zo snel mogelijk weer de baan op kan.
  1. Automatisch nummerplaatherkenning
    Geen rompslomp. Vul het nummerplaat in, bevestig wat er aan de hand is en, dankzij geolokalisatie, weet de takeldienst exact waar het voertuig in panne staat.
  2. Er komt een takelwagen
    U bepaalt waar en wanneer. Onmiddellijk of op een later tijdstip.
  3. Volg alles online
    U hoeft niet telkens op uw klok te kijken. Wij bezorgen u een link zodat u online kan volgen wanneer de pechbijstand bij het voertuig aankomt.
Of u kan ook bellen naar AXA Assistance (+32 (2) 550 05 30) en, via een menu, kiezen voor telefonische of digitale bijstand. Kiest u voor deze laatste, dan ontvangt u een sms met een link naar onze online tool. Maar dan nog kan u, op elk moment, kiezen voor telefonische bijstand.
​​​​​​​
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​