NL

 Autoverzekering

  • Prijs met dekkingen volgens uw behoeften
  • 1 vervangwagen, tot 30 dagen
  • Uw partner in mobiliteit, 24/7
  • U kan altijd rekenen op uw makelaar, ook als u online afsluit

Kies de formule die best bij u past

PROMO

Auto

Tot 20% korting op uw Autoverzekering*

Tot 20% korting op uw Autoverzekering*

Geldig van 14/12/2020 tot en met 30/06/2021

Wij zijn er voor u

Met de Autoverzekering van AXA kunnen u en uw gezin op ons rekenen.
Voor, tijdens en na schade.

Auto bijstand

Bijstand in België of in het buitenland

Vervolledig uw dekking bijstand

Bovenop Eerste hulp bij een ongeval, inbegrepen in uw BA-Auto en die u beschermt bij kleine of grote problemen in België, biedt de betalende optie Omni-Assistance u bescherming bij een panne in België én in het buitenland. Voor uw auto maar ook voor uw gezin en zelfs voor uw woning.

De optie Car Travel XL, aangeboden gedurende 1 jaar!

Meer details 

Hoe uw Autoverzekering online afsluiten?

Hierbij vindt u de te nemen stappen. Gelezen en alles bij de hand?

Bereken uw prijs
  1. Bereken uw prijs

    Geef wat basisinfo over uzelf/uw auto en bereken in 5 minuten uw prijs.

    Tip: hou uw rijbewijs, aankoopfactuur en verzekeringsbewijs ('groene kaart') bij de hand.

  2. Op maat: kies zelf wat u wil verzekeren

    Voeg opties toe aan uw basisdekking en betaal enkel voor wat u nodig hebt.
  3. Bevestig en betaal 

    Kijk alles na, bevestig en betaal online. U ontvangt meteen uw contract via e-mail en uw groene kaart volgt via de post. U bent verzekerd vanaf de startdatum van het contract.
Bereken uw prijs
Uw makelaar staat altijd aan je zijde 

Uw makelaar staat altijd aan uw zijde

  • Met vrijblijvend en persoonlijk advies
  • Het geven van een offerte
  • Hulp bij schade
  • Ook bij u in de buurt
Contacteer me

Nog vragen?

Ben ik verplicht een autoverzekering te nemen?

Ja, u bent zelfs wettelijk verplicht een verzekering Burgerlijke Aansprakelijkheid (BA) af te sluiten. Een ongeval kan immers iedereen overkomen, zelfs de beste chauffeurs. Net daarom dekt de verzekering BA de materiële en lichamelijke schade die u aan anderen kan toebrengen. Dit is een minimumvereiste.

Wat is het verschil tussen Eerste hulp en Omni-Assistance?

  • Eerste hulp: inbegrepen in uw BA-Autoverzekering
    Komt tussen als je wagen, na een ongeval/een diefstal of een poging tot diefstal/brand, niet meer kan rijden.
  • Meer weten

  • Omni-Assistance: betalende optie
    Voor drievoudige bijstand (voor uw voertuig, personen en woning) bij panne, een ongeval, diefstal of een poging tot diefstal, foute brandstofkeuze, … Gaat u regelmatig naar het buitenland, dan kan u deze nog verder uitbreiden met extra opties.
  • Meer weten

Ik leen mijn wagen uit aan een kennis of familielid. Ben ik nog steeds verzekerd?

  • Een typisch voorbeeld: u leent uw wagen regelmatig uit aan een van uw kinderen. Als uw gezin meerdere bestuurders telt, geef dan niet enkel de hoofdbestuurder op bij het afsluiten van uw contract, maar ook alle occasionele bestuurders. Het niet doorgeven van deze informatie kan immers heel vervelende gevolgen hebben.
  • Leent u uw wagen soms uit aan een kennis of een familielid? Geen probleem, uw verzekering Burgerlijke Aansprakelijkheid (BA) dekt de schade die zij toebrengen aan anderen.

Ik ga op vakantie met mijn auto. Ben ik ook in het buitenland verzekerd?

Uw Autoverzekering is geldig in alle landen die op uw verzekeringsbewijs (groene kaart) staan. Uw Burgerlijke Aansprakelijkheid (BA) Auto dekt dan ook alle materiële en lichamelijke schade aan derden in deze landen. Hou er wel rekening mee dat de plaatselijke wetgeving van toepassing zal zijn om deze aansprakelijkheid en de vergoeding te bepalen. Gelukkig komen wij ook daarin tegemoet.

Wanneer is het interessant om een Omniumverzekering toe te voegen aan mijn BA?

U kiest natuurlijk zelf maar een Omnium kan interessant zijn voor een nieuwe of recente wagen (van 0 tot 24 maanden oud). Zo geniet u optimale bescherming en de meest ruime dekkingen.

Is uw wagen ouder dan 2 jaar dan kan u kiezen voor een Omnium 24+ (specifieke formule voor tweedehandswagens) en voor een wagen van meer dan 5 jaar, stellen wij een Mini-Omnium voor.

Ik verander van auto. Wat met mijn huidige verzekering?

Contacteer uw makelaar. Hij zal het nodige doen om uw contract aan te passen.
Vermits uw verzekeringspremie onder andere gebaseerd is op specifieke kenmerken van uw voertuig, zal dus ook uw premie wellicht wijzigen. Gaat u niet akkoord met deze premiewijziging of voorwaarden van uw verzekeraar, dan hebt u het recht om van verzekeringsmaatschappij te veranderen. U kan uw Autocontract dan opzeggen binnen de maand nadat wij u de nieuwe premies en voorwaarden meedeelden.

Bij ons zit u goed

DECAVI 2020

Comfort Auto wint in 2020 een Decavi Niet-Levensverzekeringstrofee!
Lees hier waarom

Een verwittigd klant is er twee waard

Lees dus zeker wat u moet weten voor u bij ons een Autoverzekering afsluit.

Elke dekking heeft zijn beperkingen, vergoedingsplafonds, vrijstellingen en uitsluitingen.
De belangrijkste voorbeelden voor dit verzekeringsproduct:

  • voor de waarborg Burgerlijke Aansprakelijkheid (BA):
    • de lichamelijke letsels van de aansprakelijke bestuurder.
      Die worden gedekt door de Veiligheid van de bestuurder (optie).
    • de eigen schade aan het verzekerde voertuig.
      Dit valt onder de Omniumverzekering (optie).
  • voor de waarborg materiële schade: de schade door een gebrek aan onderhoud van het voertuig, …
  • voor de waarborg Rechtsbijstand: de boetes als gevolg van een overtreding, …
  • in de meeste waarborgen: schade voortvloeiend uit een opzettelijke daad gepleegd door verzekerde, een zware fout van de verzekerde (zoals dronkenschap of weddenschap), …

Alle details kan u terugvinden in de Algemene Voorwaarden en productfiche.
Lees deze zeker na vóór de ondertekening van uw contract.

Comfort Auto werd ontwikkeld door AXA Belgium, Belgische verzekeringsmaatschappij. Dit product is onderworpen aan het Belgisch recht en heeft een duurtijd van 1 jaar met een mogelijkheid tot stilzwijgende verlenging.

Hierbij ook de segmentatiecriteria.

Niet helemaal tevreden?

Samen op zoek naar een oplossing

Breng ons, bij voorkeur, op de hoogte via het online klachtformulier van Customer Protection.
U krijgt dan onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer van uw klacht. En de naam van onze collega die, in alle neutraliteit, voor uw dossier zorgt.

VUL HET KLACHTFORMULIER IN

Of stuur een brief naar Customer Protection - t.a.v. Wouter Panneel (met de vermelding ‘persoonlijk en vertrouwelijk’) - Troonplein 1 – 1000 Brussel.
Gaat u niet akkoord met de door ons voorgestelde oplossing?
Dan kan u terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel of via www.ombudsman.as
Brocom