Ga naar de hoofdinhoud
Onderneemster bekijkt op haar gsm de details van haar verzekering gewaarborgd inkomen. Onderneemster bekijkt op haar gsm de details van haar verzekering gewaarborgd inkomen.

Gewaarborgd inkomen voor zelfstandigen

  • Bescherm uw inkomen en/of de continuïteit van uw bedrijf
  • Eenvoudig en met weinig administratieve rompslomp
  • Houd uw dossier digitaal en gemakkelijk bij

Professionele inkomensbescherming voor zelfstandigen of bedrijfsleiders

Of u nu een zelfstandige ondernemer bent of de zaakvoerder van een bedrijf, met Income Plan Pro hebt u een gewaarborgd inkomen in geval van arbeidsongeschiktheid of om de continuïteit van uw bedrijfsactiviteit te verzekeren.

Hier vindt u een overzicht van de belangrijkste dekkingen, beperkingen en uitsluitingen.

Wat is gedekt?

Basisdekkingen:

  • Betaling van een maandelijkse uitkering bij arbeidsongeschiktheid als gevolg van ziekte of ongeval
  • Terugbetaling van de premies tijdens de periode van arbeidsongeschiktheid
  • ...

Breid uw bescherming verder uit met deze aanvullende opties:

  • Psychische aandoeningen (tot 3 jaar dekking gedurende de looptijd van de verzekering)
  • Jaarlijkse indexering van de rente uitkering van 2% tijdens de periode van arbeidsongeschiktheid
  • ...

Wat is uitgesloten?

  • Psychische aandoeningen zijn niet inbegrepen in de basisdekking (optionele dekking)
  • Zelfmoordpoging of een opzettelijke daad
  • Actieve deelname aan oproer of collectieve gewelddaden
  • Gevallen waarin de verzekerde zich onder invloed van drugs of alcohol bevindt
  • Esthetische behandelingen of sterilisatie
  • ...

Het contract loopt af op de 67ste verjaardag van de verzekerde. AXA Belgium is een Belgische verzekeringsmaatschappij. Income Plan Pro is een verzekeringsproduct van tak 2 onder Belgisch recht.

De wachttijd (de lengte hiervan kiest u zelf) moet verstreken zijn voordat u van de dekking kan gebruikmaken.

Contacteer me

Hebt u een vraag?

We staan voor u klaar! Gebruik de onderstaande links om contact met ons op te nemen.
We beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk.

Stel hier uw vraag

We helpen u graag, wat ook het onderwerp van uw vraag is:

  • Schadeaangifte 
  • Andere vraag 
Contacteer me

Wil u een klacht indienen?

Contacteer onze afdeling Customer Protection

U krijgt dan een ontvangstbevestiging met het referentienummer van uw klacht en de naam van onze collega die voor uw dossier zorgt.

Gaat u niet akkoord met de door ons voorgestelde oplossing?
Dan kan u terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen Opent in een nieuw tab, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel.

Ook inbegrepen in ons aanbod

Uw makelaar staat altijd aan uw zijde

  • Met vrijblijvend en persoonlijk advies
  • Opmaken van een offerte
  • Hulp met kennis van zaken
  • Ook bij u in de buurt
Contacteer me
 

Ga naar uw persoonlijke MyAXA klantenzone!

In uw MyAXA klantenzone vindt u:

  • informatie en documenten gelinkt aan uw contract voor een gewaarborgd inkomen.
  • een tool om anoniem het en te ontdekken hoe u dit kan behouden of verbeteren (indien u geniet van een verzekering arbeidsongeschiktheidsrente met een dekking psychische aandoeningen).
  • de aangifte en opvolging van uw arbeidsongeschiktheidsdossier (indien u voor deze aanvullende dekking hebt gekozen) met een duidelijk overzicht van de status van uw dossier, de communicaties en de betalingen.
Meld u aan

Kent u het verschil tussen deze 3 verzekeringen van AXA?

Interessant voor u