Ga naar de hoofdinhoud

Wat te doen in geval van hospitalisatie?

Ontdek de verschillende stappen in geval van een hospitalisatie en focus u op uw herstel.

Wat te doen in geval van hospitalisatie?

Uw hospitalisatie en de terugbetaling ervan regelen, was nog nooit zo eenvoudig. Dankzij uw gezondheidsverzekering van AXA hoeft u zich geen zorgen te maken.

Wordt u gehospitaliseerd na een arbeidsongeval? Alle info hierover vindt u op de pagina
Wat te doen in geval van een arbeidsongeval?

  • icon

    Uw hospitalisatie aangeven

    online of telefonisch in enkele minuten.
  • icon

    Gedekte medische zorgen

    voor en na de hospitalisatie.
  • icon

    Snell terugbetaling

    in enkele kliks dankzij MyAXA Healthcare.

Wat te doen bij een geplande hospitalisatie?

Zelfs als uw hospitalisatie gepland is, brengt dit stress met zich mee. Dankzij AXA kunt u uw hospitalisatie gelukkig plannen in enkele kliks. Ontdek alle te volgen stappen om uw hospitalisatie te plannen en op te volgen in alle gemoedsrust.

MEER WETEN

Wat te doen bij een dringende hospitalisatie?

Moet u met spoed worden opgenomen? Dankzij uw gezondheidsverzekering van AXA hoeft u zich nergens zorgen over te maken en kan u focussen op uw herstel. Ontdek hoe u AXA op de hoogte brengt van uw hospitalisatie en de te volgen stappen eens u uit het ziekenhuis bent.

MEER WETEN

Wat te doen bij een hospitalisatie in het buitenland?

U wordt gehospitaliseerd in het buitenland en u weet niet of uw gezondheidsverzekering hierin tussenkomt? Ontdek de voorwaarden en te volgen stappen om een tussenkomst van AXA te genieten in het buitenland.

MEER WETEN

Wat te doen bij een hospitalisatie van een kind?

Moet uw kind in het ziekenhuis worden opgenomen? Niets gaat boven een ouder die er is om het te troosten en gerust te stellen. Ontdek hoe wij u kunnen begeleiden tijdens deze moeilijke periode.

MEER WETEN

Ken jij het verschil tussen deze 3 verzekeringen ?

Beheer online

Het platform MyAXA Healthcare is intuïtief, eenvoudig in gebruik en overal en op elk moment toegankelijk. Het helpt u om uw gegevens en uw dekkingen te raadplegen, een hospitalisatie te plannen, uw medische kosten te versturen en uw terugbetalingen op te volgen.

Uw gezondheid is belangrijk voor ons. Eenvoudig, snel en efficiënt: dankzij MyAXA Healthcare focust u zich op wat echt telt, uw herstel.

 

Meer weten over MyAXA Healthcare? Ontdek hieronder onze video.

Deze video maakt gebruik van cookies

Door deze video te bekijken, aanvaardt u het gebruik van cookies door Youtube. Onder dit gebruik valt bijvoorbeeld het analyseren van statistieken en het personaliseren van de gebruikservaring. Lees onze cookie policy.

Hebt u hulp nodig of hebt u een specifieke vraag?

Wij zijn hier om u te helpen. Gebruik het contactformulier van het platform MyAXA Healthcare of neem telefonisch contact op via +32 2 550 49 70.

Nuttige links

Nuttige documenten

Download alle nuttige documenten (Medi-Assistancekaart, AssurPharma barcode en het andere digitale materiaal) op MyAXA Healthcare.

Niet helemaal tevreden?

Samen op zoek naar een oplossing

NEEM CONTACT OP

Heb je een klacht, vul dan het contactformulier van onze afdeling Customer Protection in. Je krijgt dan onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer van je klacht. En de naam van onze collega die, in alle neutraliteit, voor jouw dossier zorgt.

Vul het klachtformulier in

Of stuur een brief naar Customer Protection - t.a.v. Wouter Panneel (met de vermelding ‘persoonlijk en vertrouwelijk’) - Troonplein 1 – 1000 Brussel.


Ga je niet akkoord met de door ons voorgestelde oplossing?
Dan kan je terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel of op www.ombudsman.as