AXA gebruikt cookies om een vlotter bezoek aan de website mogelijk te maken. Akkoord Meer informatie
Cookies. Blijkbaar accepteert uw browser geen cookies. Opgelet, het blokkeren van bepaalde cookies verhindert het correct functioneren van de website. Meer informatie
  Welkom bij AXA
Sign In

Wat te doen in geval van medische kosten?

Schrok u bij het horen van de kosten van uw nieuwe bril of tandkroon? Dankzij uw gezondheidsverzekering van AXA kan u terugbetaald worden voor dit type kosten, die niet verbonden zijn aan een hospitalisatie of een zware ziekte.

Heel wat gedekte zorgen:

optische zorgen, tandzorgen en alternatieve geneeskunde.

Tussenkomst van het ziekenfonds

vaak beperkt.

Snelle terugbetaing

in enkele kliks dankzij MyAXA Healthcare.

Wat zijn de gedekte medische zorgen, niet verbonden aan een hospitalisatie of een zware ziekte?

Vraagt u zich af wat de medische zorgen zijn die niet verbonden zijn aan een hospitalisatie of een zware ziekte? Ontdek de verschillende types medische kosten waarvoor u verzekerd kan zijn door uw gezondheidsverzekering van AXA.

Meer weten

Hoe een terugbetaling aanvragen voor uw medische kosten?

Hebt u kosten voor andere medische zorgen die u wilt versturen naar AXA? Ontdek de stappen om een snelle terugbetaling te ontvangen.

Meer weten

Beheer online

Het platform MyAXA Healthcare is intuïtief, eenvoudig in gebruik en overal en op elk moment toegankelijk. Het helpt u om uw gegevens en uw dekkingen te raadplegen, een hospitalisatie te plannen, uw medische kosten te versturen en uw terugbetalingen op te volgen.

Uw gezondheid is belangrijk voor ons. Eenvoudig, snel en efficiënt: dankzij MyAXA Healthcare focust u zich op wat echt telt, uw herstel.

Meer weten over MyAXA Healthcare? Ontdek hieronder onze video.

Hebt u hulp nodig of hebt u een specifieke vraag?

Wij zijn hier om u te helpen. Gebruik het contactformulier van het platform MyAXA Healthcare of neem telefonisch contact op via +32 2 550 49 70.

Nuttige documenten

Download alle nuttige documenten (Medi-Assistancekaart, AssurPharma barcode en het andere digitale materiaal) op MyAXA Healthcare.

Een ongeval? Hulp nodig? AXA helpt je stap voor stap

  1. Bel AXA Assistance +32 (2) 550 05 55.
  2. Neem foto’s
  3. Doe de aangifte online of via jouw makelaar
  4. Volg jouw dossier op in MyAXA

Jouw makelaar helpt je graag verder

  • Vrijblijvend advies
  • Persoonlijk gesprek
  • Een offerte overhandigen

Altijd bij jou in de buurt

Untitled-2

Ontevreden?

Met eventuele klachten kan je terecht bij de dienst Customer Protection (Troonplein 1, 1000 Brussel of via ons contactformulier). Je ontvangt onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer waaronder jouw klacht is geregistreerd. Een beheerder wordt aan jou toegewezen en zorgt in alle neutraliteit voor je dossier.

Indien je niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing kan je je richten tot de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel (www.ombudsman.as).