AXA gebruikt cookies om een vlotter bezoek aan de website mogelijk te maken. Akkoord Meer informatie
Cookies. Blijkbaar accepteert uw browser geen cookies. Opgelet, het blokkeren van bepaalde cookies verhindert het correct functioneren van de website. Meer informatie
  Welkom bij AXA
Sign In

Wat te doen in geval van hospitalisatie?

Uw hospitalisatie en de terugbetaling ervan regelen, was nog nooit zo eenvoudig. Dankzij uw gezondheidsverzekering van AXA hoeft u zich geen zorgen te maken.

Wordt u gehospitaliseerd na een arbeidsongeval? Alle info hierover vindt u op de pagina Wat te doen in geval van een arbeidsongeval?

Uw hospitalisatie aangeven

online of telefonisch in enkele minuten.

Gedekte medische zorgen

voor en na de hospitalisatie.

Snelle terugbetaling

in enkele kliks dankzij MyAXA Healthcare.

Wat te doen bij een geplande hospitalisatie?

Zelfs als uw hospitalisatie gepland is, brengt dit stress met zich mee. Dankzij AXA kunt u uw hospitalisatie gelukkig plannen in enkele kliks. Ontdek alle te volgen stappen om uw hospitalisatie te plannen en op te volgen in alle gemoedsrust.

Meer weten

Wat te doen bij een dringende hospitalisatie?

Moet u met spoed worden opgenomen? Dankzij uw gezondheidsverzekering van AXA hoeft u zich nergens zorgen over te maken en kan u focussen op uw herstel. Ontdek hoe u AXA op de hoogte brengt van uw hospitalisatie en de te volgen stappen eens u uit het ziekenhuis bent.

Meer weten

Wat te doen bij een hospitalisatie in het buitenland?

U wordt gehospitaliseerd in het buitenland en u weet niet of uw gezondheidsverzekering hierin tussenkomt? Ontdek de voorwaarden en te volgen stappen om een tussenkomst van AXA te genieten in het buitenland.

Meer weten

Wat te doen bij een hospitalisatie van een kind?

Moet uw kind in het ziekenhuis worden opgenomen? Niets gaat boven een ouder die er is om het te troosten en gerust te stellen. Ontdek hoe wij u kunnen begeleiden tijdens deze moeilijke periode.

Meer weten

Beheer online

Het platform MyAXA Healthcare is intuïtief, eenvoudig in gebruik en overal en op elk moment toegankelijk. Het helpt u om uw gegevens en uw dekkingen te raadplegen, een hospitalisatie te plannen, uw medische kosten te versturen en uw terugbetalingen op te volgen.

Uw gezondheid is belangrijk voor ons. Eenvoudig, snel en efficiënt: dankzij MyAXA Healthcare focust u zich op wat echt telt, uw herstel.

Meer weten over MyAXA Healthcare? Ontdek hieronder onze video.

Hebt u hulp nodig of hebt u een specifieke vraag?

Wij zijn hier om u te helpen. Gebruik het contactformulier van het platform MyAXA Healthcare of neem telefonisch contact op via +32 2 550 49 70.

Nuttige documenten

Download alle nuttige documenten (Medi-Assistancekaart, AssurPharma barcode en het andere digitale materiaal) op MyAXA Healthcare.

Een ongeval? Hulp nodig? AXA helpt je stap voor stap

  1. Bel AXA Assistance +32 (2) 550 05 55.
  2. Neem foto’s
  3. Doe de aangifte online of via jouw makelaar
  4. Volg jouw dossier op in MyAXA

Jouw makelaar helpt je graag verder

  • Vrijblijvend advies
  • Persoonlijk gesprek
  • Een offerte overhandigen

Altijd bij jou in de buurt

Untitled-2

Ontevreden?

Met eventuele klachten kan je terecht bij de dienst Customer Protection (Troonplein 1, 1000 Brussel of via ons contactformulier). Je ontvangt onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer waaronder jouw klacht is geregistreerd. Een beheerder wordt aan jou toegewezen en zorgt in alle neutraliteit voor je dossier.

Indien je niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing kan je je richten tot de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel (www.ombudsman.as).