Wat te doen in geval van medische kosten?

Wat te doen in geval van medische kosten?

Dankzij uw gezondheidsverzekering van AXA kan u terugbetaald worden voor de kosten die niet verbonden zijn aan een hospitalisatie.
  • TUSSENKOMST VAN HET ZIEKENFONDS

    vaak beperkt.
  • SNELLE TERUGBETAING

    in enkele kliks dankzij MyAXA Healthcare.
  • HEEL WAT GEDEKTE ZORGEN

    optische zorgen, tandzorgen en alternatieve geneeskunde.

Wat zijn de gedekte medische zorgen, niet verbonden aan een hospitalisatie?

Vraagt u zich af wat de medische zorgen zijn die niet verbonden zijn aan een hospitalisatie of een zware ziekte? Ontdek de verschillende types medische kosten waarvoor u verzekerd kan zijn door uw gezondheidsverzekering van AXA.

MEER WETEN

Hoe een terugbetaling aanvragen voor uw medische kosten?

Hebt u kosten voor andere medische zorgen die u wilt versturen naar AXA? Ontdek de stappen om een snelle terugbetaling te ontvangen.

MEER WETEN

Beheer online

Het platform MyAXA Healthcare is intuïtief, eenvoudig in gebruik en overal en op elk moment toegankelijk. Het helpt u om uw gegevens en uw dekkingen te raadplegen, een hospitalisatie te plannen, uw medische kosten te versturen en uw terugbetalingen op te volgen.

Uw gezondheid is belangrijk voor ons. Eenvoudig, snel en efficiënt: dankzij MyAXA Healthcare focust u zich op wat echt telt, uw herstel.

 

Meer weten over MyAXA Healthcare? Ontdek hieronder onze video.

Hebt u hulp nodig of hebt u een specifieke vraag?

Wij zijn hier om u te helpen. Gebruik het contactformulier van het platform MyAXA Healthcare of neem telefonisch contact op via +32 2 550 49 70.

Nuttige links

Nuttige documenten

Download alle nuttige documenten (Medi-Assistancekaart, AssurPharma barcode en het andere digitale materiaal) op MyAXA Healthcare.

Niet helemaal tevreden?

Samen op zoek naar een oplossing

NEEM CONTACT OP

Heb je een klacht, vul dan het contactformulier van onze afdeling Customer Protection in. Je krijgt dan onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer van je klacht. En de naam van onze collega die, in alle neutraliteit, voor jouw dossier zorgt.

Vul het klachtformulier in

Of stuur een brief naar Customer Protection - t.a.v. Wouter Panneel (met de vermelding ‘persoonlijk en vertrouwelijk’) - Troonplein 1 – 1000 Brussel.


Ga je niet akkoord met de door ons voorgestelde oplossing?
Dan kan je terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel of op www.ombudsman.as

Brocom