Ga naar de hoofdinhoud
NL

Geconvention­eerde garage zoeken

We werken samen met een ruim netwerk van garages en herstellers in België. Als u uw auto daar laat repareren, geniet u extra voordelen.

Voor wie?

  • u heeft een Omnium of Omnium 24+ bij AXA
  • u heeft een BA auto bij AXA en u bent in uw recht bij het ongeval

NB: In geval van een ongedekte schade, en je besluit om uw voertuig te laten herstellen in een garage opgenomen in het netwerk van AXA geconventioneerde garages, dan kan je ook genieten van een vervangwagen.

AUTO-ONGEVAL?

ZO DOET U AANGIFTE

Uw voordelen

Je geniet van een vervangwagen tijdens de volledige duur van de herstelling.

Wij betalen jouw factuur rechtstreeks aan de garage, na aftrek van de terugvorderbare btw en de eventuele franchise.

Je ontvangt een korting van 150 euro op de vaste franchise *.

* Dit voordeel wordt toegekend als u bij onderschrijving van het contract de verbintenis niet aanging om uw voertuig te laten herstellen bij een geconventioneerde garage. Ter info: als u deze verbintenis aangaat, zou u een premiekorting krijgen op de waarborgen (mini-) omnium of (mini-) omnium 24+.

Dringende bijstand

Voor eerste hulp & bijstand na een schadegeval auto of woonst

00 32 2 550 05 55

00 32 2 550 05 55

Jouw voertuig is geïmmobiliseerd?

BESTEL EEN TAKELWAGEN ONLINE

Voor al je overige vragen ga je naar onze contactpagina:

Dringende bijstand

Voor eerste hulp & bijstand na een schadegeval auto of woonst

00 32 2 550 05 55

00 32 2 550 05 55

Jouw voertuig is geïmmobiliseerd?

BESTEL EEN TAKELWAGEN ONLINE

Voor al je overige vragen ga je naar onze contactpagina:

Je makelaar staat altijd aan je zijde

  • Met vrijblijvend en persoonlijk advies
  • Opmaken van een offerte
  • Hulp met kennis van zaken
  • Ook bij jou in de buurt
Vind je makelaar
Je makelaar staat altijd aan je zijde 

Niet helemaal tevreden?

Samen op zoek naar een oplossing

NEEM CONTACT OP

Heb je een klacht, vul dan het contactformulier van onze afdeling Customer Protection in. Je krijgt dan onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer van je klacht. En de naam van onze collega die, in alle neutraliteit, voor jouw dossier zorgt.

Vul het klachtenformulier in 

Of stuur een brief naar Customer Protection - t.a.v. Wouter Panneel (met de vermelding ‘persoonlijk en vertrouwelijk’) - Troonplein 1 – 1000 Brussel.


Ga je niet akkoord met de door ons voorgestelde oplossing?
Dan kan je terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel.