Ga naar de hoofdinhoud

Press

Nafi Thiam verlegt grenzen in nieuwe Know You Can-campagne

Top

Nafi Thiam verlegt grenzen in nieuwe Know You Can-campagne

De nieuwste ‘Know You Can’-campagne van verzekeraar AXA met haar ambassadrice Nafi Thiam is dezer dagen alomtegenwoordig in het straatbeeld. De kick-off van de campagne werd gegeven met de reuzegrote spandoeken in Brussel, op de hoek van de Belliardstraat/Kunstlaan (Kleine Ring) en ter hoogte van de Antwerpse Meir. Op 19 april worden deze versterkt door een affichagecampagne 36m² en 16m². Een week later wordt de nieuwe TV-spot en de digitale campagne met Nafi Thiam gelanceerd.  

De AXA campagne met Nafi van vorig najaar werd zeer gesmaakt. Met deze nieuwe ‘Know You Can’-campagne blijft AXA zich positioneren als een encouraging partner van álle Belgen. Zelfvertrouwen blijft hét hoofdingrediënt van de positivo-campagne: ‘Zelfvertrouwen verlegd grenzen’ Know You Can.

Jef Van In, CEO AXA Belgium:
“Begin dit jaar werd Nafi nog verkozen tot favoriete atlete van de Belgen en op het Europees Kampioenschap Indoor in Polen maakte ze haar favorietenrol helemaal waar. Ze werd voor de 2e keer Europees indoorkampioene op de vijfkamp en verbeterde daarbij het Belgisch record. In volle coronatijden is Nafi hét lichtpunt waar vele landgenoten kracht en inspiratie uit putten.”

Nafi Thiam:
“Na mijn terugkeer in de internationale competitie en mijn gouden medaille in Torun, kijk ik ernaar uit om deze zomer opnieuw mijn grenzen te verleggen op de piste. Met Tokio als hoofddoel, blijf ik werken met de overtuiging om te groeien naar mijn beste niveau. Met het hele land dat ons steunt op weg naar de Olympische Spelen, is de wil om het beste van mezelf te geven alleen maar groter geworden."

Koen Lukasczyk, Chief Communication, Brand & Sustainability:
“De vorige Know You Can-campagne met Nafi bereikte 74% van de Belgische populatie ouder dan 25 jaar, of ongeveer 5,5 miljoen Belgen. Onze Belgische trots heeft als AXA-ambassadrice een zeer positieve impact op onze merkbeleving. In dit Olympische jaar verleggen ook wij dag in dag uit onze grenzen om de harten positief te beroeren. Daar doen we het voor!”

In lijn met onze sustainability-strategie, zullen de spandoeken na afloop van de campagne gerecycleerd worden tot brillenetuis, pochetten, rugzakjes, fietszakken, etc.

Benieuwd naar meer? Binnenkort wordt de nieuwe TV-spot gereleased!

De campagne is tot 2 mei te zien en is het resultaat van een samenwerking tussen AXA Verzekeringen, Wavemaker, Publicis Group, Kinetic, Urban Media en Clear Channel.