Ga naar de hoofdinhoud

Een partnergarage zoeken​

We werken samen met een ruim netwerk van garages en herstellers in België. ​Als jij je voertuig daar laat herstellen, geniet je extra voordelen.

Voor wie?

Je hebt bij ons:

  • een Omnium
  • een BA-Auto en je bent in je recht bij het ongeval

NB: In geval van een ongedekte schade, en je besluit om je voertuig te laten herstellen in een garage opgenomen in het netwerk van AXA geconventioneerde garages, dan kan je ook genieten van een vervangwagen.

AUTO-ONGEVAL?

ZO DOE JE AANGIFTE

Uw voordelen

Je geniet van een vervangwagen tijdens de volledige duur van de herstelling.

Wij betalen jouw factuur rechtstreeks aan de garage, na aftrek van de terugvorderbare btw en de eventuele franchise als je bij ons:

  • een Omnium hebt
  • een BA hebt en een ongeval in recht had

Je krijgt een korting van € 150 op het bedrag van je vaste vrijstelling (dit bedrag kan al inbegrepen zijn in het bedrag van je vaste vrijstelling). Bij totaalverlies, herstelling bij een niet-geconventioneerde garage of bij niet-herstelling, zal deze korting niet van toepassing zijn (wat ook betekent dat het bedrag van je vaste vrijstelling, als het deze korting bevatte, met € 150 zal verhoogd worden).

Dringende bijstand

Dringende bijstand nodig voor jouw wagen, woning of reis?

  00 32 2 550 05 55

00 32 2 550 05 55

Jouw voertuig is geïmmobiliseerd?

BESTEL EEN TAKELWAGEN ONLINE

Voor al je overige vragen ga je naar onze contactpagina:

Dringende bijstand

Dringende bijstand nodig voor jouw wagen, woning of reis?

  00 32 2 550 05 55

00 32 2 550 05 55

Jouw voertuig is geïmmobiliseerd?

BESTEL EEN TAKELWAGEN ONLINE

Voor al je overige vragen ga je naar onze contactpagina:

Je makelaar staat altijd aan je zijde

  • Met vrijblijvend en persoonlijk advies
  • Opmaken van een offerte
  • Hulp met kennis van zaken
  • Ook bij jou in de buurt
Vind je makelaar
Je makelaar staat altijd aan je zijde 

Niet helemaal tevreden?

Samen op zoek naar een oplossing

NEEM CONTACT OP

Heb je een klacht, vul dan het contactformulier van onze afdeling Customer Protection in. Je krijgt dan onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer van je klacht. En de naam van onze collega die, in alle neutraliteit, voor jouw dossier zorgt.

Vul het klachtenformulier in 

Of stuur een brief naar Customer Protection - t.a.v. Wouter Panneel (met de vermelding ‘persoonlijk en vertrouwelijk’) - Troonplein 1 – 1000 Brussel.


Ga je niet akkoord met de door ons voorgestelde oplossing?
Dan kan je terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel.