Veelgestelde vragen
Een aantal vragen komen vaker terug, hier vindt u het antwoord:
Waarom moet ik een e-mailadres invoeren om in te loggen?
Vanaf 25/09/2024 is het e-mailadres de enige identificatie om toegang te krijgen tot de AXA-applicaties. Het vervangt de oude userID.
Het e-mailadres moet uniek zijn (geen adres dat door meerdere gebruikers wordt gedeeld) en zorg ervoor dat u gemakkelijk toegang heeft tot de berichten die naar dit adres worden gestuurd, want bij het vergeten van uw wachtwoord wordt er een e-mail naar dit adres gestuurd.
Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam ben vergeten?
Uw gebruikersnaam is hetzelfde als het e-mailadres dat gelinkt is met uw account.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Ga naar de inlogpagina van de applicatie. Klik op "wachtwoord vergeten" en volg de stappen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Ik krijg een foutmelding. Wat moet ik doen?
De cookies en cache van uw browser kunnen bepaalde foutmeldingen veroorzaken. Om dit na te gaan, maakt u verbinding in de "incognito" modus van Google Chrome. Zo doet u dat:
1. Open een nieuw venster van Google Chrome
2. Klik in de rechterbovenhoek op de 3 puntjes
3. Kies de derde optie "nieuw incognitotabblad" of gebruik de sneltoets CTRL+SHIFT+N
4. Codeer het adres van de applicatie in de balk (gebruik niet uw favorieten!)
Ik heb op “Paswoord vergeten” geklikt en de stappen gevolgd. Echter, ontvang ik geen e-mail. Wat moet ik doen?
Als u de stappen hebt gevolgd om uw wachtwoord te resetten en geen e-mail hebt ontvangen, is het mogelijk dat het e-mailadres dat aan uw account is gekoppeld onjuist is. Dit kunt u hieronder melden. Ons team zal ervoor zorgen dat uw e-mailadres up-to-date is.