Ga naar de hoofdinhoud

Press

“Zelfvertrouwen verlegt grenzen”

Top

“Zelfvertrouwen verlegt grenzen”

AXA Belgium gaat next level: niemand minder dan Nafi Thiam schiet uit de startblokken in de nieuwste “Know You Can”-mediacampagne! In een jaar waar de samenleving door de coronacrisis op haar limieten dreigt te botsen, brengt zelfvertrouwen het beste in ons naar boven. Zo slagen we erin onszelf opnieuw uit te vinden en dromen na te streven.

Jef Van In, Chief Executive Officer van verzekeraar AXA Belgium: "Nafi en zelfvertrouwen zijn de belangrijkste ingrediënten van deze campagne. Meer dan ooit is het onze ambitie om als top-of-mind verzekeringspartner, samen met onze makelaars, de toekomstplannen van onze klanten mee te helpen uittekenen, door te beschermen wat voor hen belangrijk is. Wie daarbij gelooft in eigen kunnen, is tot grootse, mooie dingen in staat. Nafi is daar het levende bewijs van!”

Know You Can

Het is niet toevallig dat superatlete Nafi Thiam het gezicht is van AXA’s nieuwste campagne: met een olympische, Europese en wereldtitel op zak, is de merkambassadrice van AXA een schoolvoorbeeld van doorzettingsvermogen, focus en ambitie. En die ambitie leidt niet zomaar tot successen.

Nafi Thiam: “Alles begint met zelfvertrouwen en de overtuiging om een steeds betere versie van mezelf te worden. Die enkele seconden sneller, die enkele centimeters hoger en verder,… de kleinste dingen betekenen een wereld van verschil, zowel op als naast de piste. De steun van mijn omgeving is daarbij doorslaggevend en geeft mijn zelfvertrouwen een boost. Geloof in jezelf, want zelfvertrouwen verlegt grenzen!”

Benieuwd naar de campagne? Bekijk de TV-spot in primeur!



In dit speciale Covid19-jaar wil AXA haar geloof in Nafi krachtig benadrukken. Dit vertaalt zich vanaf 24 augustus in larger-than-life affichages in het straatbeeld en vanaf 7 september een iconische TV-spot waarmee onze nationale trots ons inspireert om in onszelf te geloven en onze eigen ambities waar te maken!