Ga naar de hoofdinhoud

Wat te doen in geval van een zware ziekte?

Wat te doen in geval van een zware ziekte?

Wanneer een zware ziekte wordt vastgesteld, gooit dit uw leven en dat van uw familie overhoop. Gelukkig hoeft u zich, dankzij uw gezondheidsverzekering van AXA, geen zorgen te maken.
  • GEDEKTE MEDISCHE ZORGEN

    voor een dertigtal zware ziekten.
  • SNELLE TERUGBETALING

    in enkele kliks dankzij My AXA Healthcare.
  • ZELFS ZONDER HOSPITALISATIE

    Specifieke zorgen, consultaties bij een specialist, …

Welke zorgen zijn gedekt voor welke zware ziekten?

Vraag u zich af welke zware ziekten en medische zorgen gedekt zijn door uw gezondheidsverzekering van AXA? Ontdek waar u de lijst van zware ziekten kan terugvinden en welke verschillende types medische kosten inbegrepen zijn in uw dekking.

MEER WETEN

Hoe een terugbetaling aanvragen voor medische kosten verbonden aan een zware ziekte?

Hebt u bepaalde medische kosten verbonden aan een zware ziekte die u wilt versturen naar AXA? Ontdek de stappen om een snelle terugbetaling te ontvangen.

MEER WETEN

Beheer online

Het platform MyAXA Healthcare is intuïtief, eenvoudig in gebruik en overal en op elk moment toegankelijk. Het helpt u om uw gegevens en uw dekkingen te raadplegen, een hospitalisatie te plannen, uw medische kosten te versturen en uw terugbetalingen op te volgen.

Uw gezondheid is belangrijk voor ons. Eenvoudig, snel en efficiënt: dankzij MyAXA Healthcare focust u zich op wat echt telt, uw herstel.

 

Meer weten over MyAXA Healthcare? Ontdek hieronder onze video.

Deze video maakt gebruik van cookies

Door deze video te bekijken, aanvaardt u het gebruik van cookies door Youtube. Onder dit gebruik valt bijvoorbeeld het analyseren van statistieken en het personaliseren van de gebruikservaring. Lees onze cookie policy.

Hebt u hulp nodig of hebt u een specifieke vraag?

Wij zijn hier om u te helpen. Gebruik het contactformulier van het platform MyAXA Healthcare of neem telefonisch contact op via +32 2 550 49 70.

Nuttige links

Nuttige documenten

Download alle nuttige documenten (Medi-Assistancekaart, AssurPharma barcode en het andere digitale materiaal) op MyAXA Healthcare.

Niet helemaal tevreden?

Samen op zoek naar een oplossing

NEEM CONTACT OP

Heb je een klacht, vul dan het contactformulier van onze afdeling Customer Protection in. Je krijgt dan onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer van je klacht. En de naam van onze collega die, in alle neutraliteit, voor jouw dossier zorgt.

Vul het klachtformulier in

Of stuur een brief naar Customer Protection - t.a.v. Wouter Panneel (met de vermelding ‘persoonlijk en vertrouwelijk’) - Troonplein 1 – 1000 Brussel.


Ga je niet akkoord met de door ons voorgestelde oplossing?
Dan kan je terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel of op www.ombudsman.as