NL

Wat te doen in geval van een zware ziekte?

Wat te doen in geval van een zware ziekte?

Wanneer een zware ziekte wordt vastgesteld, gooit dit uw leven en dat van uw familie overhoop. Gelukkig hoeft u zich, dankzij uw gezondheidsverzekering van AXA, geen zorgen te maken.

GEDEKTE MEDISCHE ZORGEN

voor een dertigtal zware ziekten.

ZELFS ZONDER HOSPITALISATIE

Specifieke zorgen, consultaties bij een specialist, …

SNELLE TERUGBETALING

in enkele kliks dankzij My AXA Healthcare.

Welke zorgen zijn gedekt voor welke zware ziekten?

Vraag u zich af welke zware ziekten en medische zorgen gedekt zijn door uw gezondheidsverzekering van AXA? Ontdek waar u de lijst van zware ziekten kan terugvinden en welke verschillende types medische kosten inbegrepen zijn in uw dekking.

MEER WETEN

Hoe een terugbetaling aanvragen voor medische kosten verbonden aan een zware ziekte?

Hebt u bepaalde medische kosten verbonden aan een zware ziekte die u wilt versturen naar AXA? Ontdek de stappen om een snelle terugbetaling te ontvangen.

MEER WETEN

Beheer online

Het platform MyAXA Healthcare is intuïtief, eenvoudig in gebruik en overal en op elk moment toegankelijk. Het helpt u om uw gegevens en uw dekkingen te raadplegen, een hospitalisatie te plannen, uw medische kosten te versturen en uw terugbetalingen op te volgen.

Uw gezondheid is belangrijk voor ons. Eenvoudig, snel en efficiënt: dankzij MyAXA Healthcare focust u zich op wat echt telt, uw herstel.

 

Meer weten over MyAXA Healthcare? Ontdek hieronder onze video.

Hebt u hulp nodig of hebt u een specifieke vraag?

Wij zijn hier om u te helpen. Gebruik het contactformulier van het platform MyAXA Healthcare of neem telefonisch contact op via +32 2 550 49 70.

Nuttige links

Nuttige documenten

Download alle nuttige documenten (Medi-Assistancekaart, AssurPharma barcode en het andere digitale materiaal) op MyAXA Healthcare.

DECAVI 2020

1 trofee voor de dienst Doctors Online by AXA

De DECAVI-Trofeeën belonen elk jaar de beste verzekeringsproducten in België of de bijhorende reclamecampagnes. De jury bestaat uit professionals uit de verzekeringswereld.
www.decavi.be
Je makelaar staat altijd aan je zijde 

Je makelaar staat altijd aan je zijde

  • Met vrijblijvend en persoonlijk advies
  • Het geven van een offerte
  • Hulp bij schade
  • Ook bij jou in de buurt
Vind je makelaar

Niet helemaal tevreden?

Samen op zoek naar een oplossing

Breng ons, bij voorkeur, op de hoogte via het online klachtformulier van Customer Protection.
Je krijgt dan onmiddellijk een ontvangstbevestiging met het referentienummer van je klacht. En de naam van onze collega die, in alle neutraliteit, voor jouw dossier zorgt.

VUL HET KLACHTFORMULIER IN

Of stuur een brief naar Customer Protection - t.a.v. Wouter Panneel (met de vermelding ‘persoonlijk en vertrouwelijk’) - Troonplein 1 – 1000 Brussel.

Ga je niet akkoord met de door ons voorgestelde oplossing?
Dan kan je terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel of op www.ombudsman.as
Brocom